عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

احکام کارگزینی اعضای هیات علمی متقاضی اشتغال تمام‌وقت ویژه در حال صدور است

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد:


به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر سید حیدر میرفخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی عنوان کرد: احکام کارگزینی مربوط به اعضای هیات علمی متقاضی اشتغال به شیوه‌ی تمام‌وقت ویژه در حال صدور است و به همین منظور، تاکنون در دو جلسه‌ی کمیته ترفیعات دانشگاه از تعداد کل متقاضیان، تعداد متقاضیان تایید‌شده در کمیته ترفیعات مورخ ۸ تیرماه سال جاری ۴۴۴ تن و تعداد متقاضیان تایید‌شده در کمیته ترفیعات مورخ ۲۲ تیرماه امسال ۵۹ تن می باشد.
وی افزود: با عنایت به بخشنامه شماره ۱۰۴۷۰۱/۱۵ مورخ ۱۳ مرداد سال جاری قائم مقام محترم وزارت متبوع که به بسیاری از ابهامات پاسخ داده بودند، مابقی درخواست های دریافتی پس از این، در اولین کمیته ترفیعات تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید داشت: با توجه به اینکه تعداد ۱۲۶ تن عضو هیات علمی که به دلایل عدم تمایل یا نداشتن شرایط لازم، تا کنون درخواستی جهت اشتغال به صورت تمام‌وقت ویژه ارائه نداده اند.
گفتنی است که بر اساس دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه تمام وقت ویژه  پس از تامین  و ابلاغ اعتبار قابل پرداخت است. که با توجه به هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه در مرتبه مربی و جوان بودن این همکاران اعتبار آن در مقایسه با سایر اعتبارات حقوق کارکنان تقریبا کمتر از ۲ درصد است.