عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

آزادگان عزت و غرور ملی را به کشور بازگرداندند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد، سالروز تاریخی ورود آزادگان به میهن عزیزمان را گرامی داشت .

در متن پیام گرامی داشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

آزادگان سرافراز ایران اسلامی وارثان شهیدان والامقام هستند و برای ادامه آرمان‌های وارسته و نامتناهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شوند .
آزادگان مقاوم و سلحشور در طول سال‌های دفاع مقدس با جهاد بی‌مثال خود در میدان نبرد و همچنین در دوران سخت اسارت، ایستادگی و ایثار از خود نشان داده و پس از برجای گذاشتن الگوی تقوا، صبر و سربلندی در جهان نیز، با سرافرازی به میهن عزیزمان بازگشتند .
سرافرازان و دلاور مردان ایرانی آزاده با مشی ایستادگی و پایداری از شرف و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ با بازگشتی عزتمندانه ، غرور و عزت ملی را به کشورمان بازگرداندند و سند پرافتخار و زرین دیگری را در لوح سراسر زرین انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند .
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشورمان و پاسداشت روحیه شرافتمندانه، عزتمند، مقاوم و شکیبای این آزادگان، از خداوند منان و یکتا سلامتی و توفیق روزافزون را برای همه آن عزیزان، خواستارم .



دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان