عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه خبر داد: دستگاه اتوآنالایزر در آزمایشگاه مرکزی شهرستان عسلویه راه‌اندازی شد

جاسم زارعی افزود: این دستگاه اهدایی توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس است که پس از آماده سازی زیرساخت‌های لازم با هزینه تعدادی از کارکنان خیر شبکه بهداشت در آزمایشگاه مرکزی شهرستان عسلویه راه‌اندازی گردید.
زارعی در ادامه بیان کرد: این دستگاه با قابلیت خوانش تمام تست‌های چکاپ بیوشیمی، دقت، صحت و سرعت بالا دارد و جواب‌ها پس از کنترل کیفیت و بررسی لازم در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: برای رفاه حال شهروندان عزیز و کاهش پرداختی از جیب قشر متوسط به پایین که در این روزها به علت مسائل مالی و نداشتن توان پرداخت هزینه‌های بالای آزمایشات با تعرفه خصوصی، ممکن است آسیب ببینند، راه‌اندازی شده است.
زارعی تاکید کرد: از ابتدای شهریورماه کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی قادر به پذیرش و جواب دهی آزمایشات روتین در مراکز می‌باشند، تنها مشکل موجود فقدان دستگاه آب مقطر گیری است که ان‌شاءالله به کمک دیگر خیرین سلامت به زودی تهیه و وارد چرخه خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: از همراهی مهندس حسنی رییس شورای راهبردی و همکاران و حمایت فرماندار، امام جمعه، رئیس دانشگاه و سایر مسئولین در تحقق این امر خداپسندانه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ م.ک ۳۰۹۰