عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

کارگاه خدمات آموزشی مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز برگزار شد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی البرز، با حضور مهندس اشرفی مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر باقری فراهانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی البرز، کارگاه خدمات آموزشی مراکز آموزش علمی کاربردی این استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی البرز به تبیین جایگاه دانش آموختگان در این دانشگاه پرداخت و گفت: این کارگاه با هدف تبیین مجموعه مقررات آموزشی ابلاغی به مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی، جهت وحدت رویه در تصمیم گیری های شوراهای آموزشی برگزار شده است که همکاران ذیربط حوزه آموزش باید نهایت دقت خود را در مسائل آموزش و دانش آموختگان بکار بگیرند تا در روند تحصیل و دانش آموختگی دانشجویان خللی ایجاد نشود.
در ادامه مهندس یوسفی معاون علمی واحد استانی البرز بیان داشت: این کارگاه خدمات آموزشی و دانش آموختگان با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت حفظ سلامتی همکاران با حضور کارشناسان پنج مرکزآموزشی شهرداری کرج، خانه کارگر کرج، خانه کارگر ساوجبلاغ، جهاد دانشگاهی و به صورت محدود برگزار شد.
وی از دغدغه ها و الزامات مراکز آموزش علمی کاربردی مبنی بر سرانجام رساندن ثبت نمرات، مشمولین نظام وظیفه، ارسال مستندات جهت برگزاری کمیسیون شورای خاص استان و نحوه ارسال پرونده های دانش آموختگان مواردی را خاطر نشان کرد.
مهندس یوسفی افزود: با توجه به اینکه شورای آموزشی واحد استانی البرز در هفته اول هر ماه تشکیل می شود، سامانه بارگذاری مدارک در پایان هر ماه بسته شده و امکان بارگذاری و ارسال مدارک تا پایان برگزاری شورای آموزشی این واحد استانی وجود ندارد، لذا مراکز باید حداکثر دقت را در این مورد داشته باشند.
در ادامه همکاران حوزه خدمات آموزشی واحد استانی البرز در خصوص نکات ارسال مدارک جهت کمیسیون موارد خاص و سامانه های مراکز توضیحاتی را ارائه کردند.
در پایان این کارگاه نیز مدیرکل خدمات آموزشی و هیات همراه در خصوص مشکلات آموزشی و دانش آموختگان مراکز آموزش علمی کاربردی سوالات مطروحه را پاسخ دادند.