عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: اعلام اولویت‌های شغلی یا سنی جدید منوط به اعلام از طرف وزارت بهداشت است

دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان افزود: با توجه به تعدد اولویت‌هایی که در روزهای اخیر از طرف وزارت بهداشت اعلام‌شده و حجم بالایی از افرادی که بایستی واکسن دریافت کنند اولویت کاری ما در حال حاضر پوشش گروه‌های سنی هدف و در صورت امکان گروه‌های شغلی پرخطری است که اولویت آنان از سوی وزارت بهداشت اعلام‌شده است.
وی تصریح کرد: ازآنجایی‌که تعداد زیادی از هم استانی‌های عزیز نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند اولویت ما در حال حاضر انجام دادن واکسیناسیون افرادی است که زمان نوبت دوم آنان فرامی‌رسد بنابراین ما باید موجودی فعلی را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم افرادی که اولویت آنان اعلام‌شده و نوبت دوم آنان فرامی‌رسد دچار مشکل نشوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خواهشمند است ادارات، صنوف و عزیزانی که احساس نگرانی کرده و تقاضای تامین واکسن را دارند به ما فرصت داده تا گروه‌های فعلی را تکمیل کرده و در زمان مناسب واکسیناسیون آنان نیز شروع خواهد شد.

بیش از ۷۰ درصد افراد بالای ۵۰ سال واکسن خود را دریافت کرده‌اند


دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان بیان داشت: تاکنون ۷۷/۸ درصد افراد بالای ۵۰ سال استان واکسن خود را دریافت کرده‌اند و به‌طورکلی بیش از ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان که شرایط دریافت واکسن را داشته‌اند حداقل یک نوبت را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۴