عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

طهرانچی: بزودی طرح "برنامه های علمی"در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اجرایی می شود

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، طهرانچی درجمع معاونین، مدیران کل و روسای دانشکده های واحد تهران مرکزی با تاکید بر گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: طرح "برنامه های علمی"یک مدل منسجمی است که برای اولین بار در کشور با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین به عنوان یک نظام بهره گیری هدفمند بومی گسترده در آموزش عالی تعریف شده است.

وی افزود: کنترل استانداردهای آموزشی و جهت دهی پژوهشی دو بحث مهم در برنامه های علمی می باشد و در اردیبهشت ماه سال جاری برنامه های علمی را در سامانه قرار می دهیم. به طور محوری تهران مرکزی در حوزه های محیط زیست، علوم و مهندسی ورزش، صنایع خلاق و فرهنگی و مطالعات منطقه ای فعالیت می نماید.

عضوهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی باتاکیدبر هویت بخشی دانشجویان،اظهارکرد: سال اول دانشجویی نقش جدی درهویت بخشی دانشجویان دارد و به همین منظور باید از استادان و پیش کسوتان صاحب سبک استفاده کنیم تابتوانند در هویت بخشی دانشجویان تاثیر گذار باشند. ما بایدروشهای تعاملی با دانشجویان را تغییر دهیم و آموزش کارآمد توام با استاندارد علمی ارائه دهیم .

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه صنایع فرهنگی و خلاق گفت: دانشکده ارتباطات هسته اصلی پروژه صنایع فرهنگی است که رشته های مهندسی، الهیات، زبان انگلیسی، هنر و سایر رشته ها به آن متصل می شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه به تحول اساسی در حوزه ادبیات و الهیات، سبک آفرینی در دانشکده علوم پایه، پایه گذاری یک مکتب فکری در دانشکده مدیریت و همچنین اصلاح هرم اعضاء هیات علمی، راه اندازی شبکه های اجتماعی ملی ، هویت بخشی دانشجویان، کارآفرینی و... تاکید کرد.

در خاتمه این جلسه کلیه حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.