عمومی | دانشگاه مراغه

پوستر“سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، مناطق 3و5” به میزبانی دانشگاه مراغه رونمایی شد.


حجت الاسلام علی صفرزاده در حاشیه رو نمایی از پوستر جشنواره: سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق سه و پنج کشور با شرکت بیش از 150 نفر از برگزیدگان قرآنی 18 دانشگاه از 8 استان به میزبانی دانشگاه مراغه در تاریخ 18الی 20 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.
به گزارش دبیرخانه جشنواره؛ حجت الاسلام علی صفرزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراغه و دبیر جشنواره در حاشیه رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت مناطق 3 و 5 کشور گفت: سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق 3 و 5 کشور در بخش آوایی شامل قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جز، حفظ 10جز، حفظ 20جز وحفظ کل قرآن کریم 18 الی 20 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می گردد.
وی افزود: در راستای برگزاری این جشنواره بعد از ابلاغ حکم جهت میزبانی، دبیرخانه جشنواره ایجاد و با تشکیل کمیته های تخصصی شروع به فعالیت نموده که مراسم رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای مناطق 3 و 5 در خانه فرهنگ دانشگاه مراغه یکی از این فعالیت ها به شمار می آید.
حجت الاسلام صفرزاده ضمن ارایه توضیحاتی از نحوه و چگونگی روند داوری مرحله مقدماتی ، سطح فنی داوران  و زمان برگزاری  و تعدا د آثار ارسالی به جشنواره گفت: .
سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق سه و پنج با شرکت بیش از 150 نفر از برگزیدگان قرآنی 18 دانشگاه از 8 استان به میزبانی دانشگاه مراغه در تاریخ 18الی 20 اردیبهشت ماه برگزار می گردد و دبیرخانه جشنواره در حال برنامه ریزی های لازم و تمهیدات برگزاری هر چه باشکوهتراین جشنواره می باشد.
به گزارش دبیرخانه جشنواره؛ مراسم رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفرزاده معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام شمس مسئول نهاد رهبری در دانشگاه مراغه، جمعی از معاونین و روسای دانشکده ها و دانشجویان و کارکنان دانشگاه مراغه برگزار گردید .