راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا) ؛ در راستای مصوبه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر اینکه شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند، دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیانیه" راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان" را صادر کرد. متن بیانیه بشرح زیر است:
راهبرد مشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان
این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های ۱- تامین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم ۲- تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد ۳- تولید دانش نوین، نهایت سعی و تلاش خود را مینماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشجویان، بیماران، تامینکنندگان، عموم مردم، نهادهای عمومی را تامین نماید .
- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان( www.gums.ac.ir ) مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق " انتقادات و پیشنهادات" میباشد. در این قسمت شما میتوانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفنه و ۲۴ ساعت روز می توانید انتقادات و پیشنهادات خود راثبت نمایید . به محض ثبت انتقاد و پیشنهاد سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترسپذیری تارنما، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گیلان به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
- سامانه ملی ۱۹۰ به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانهروزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.
- برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق منوی درگاه ارتباطی اقدام فرمایید و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
- جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش میتوانید به میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید .
- این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش مدیریت بازرسی، - ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات، و تکمیل فرم درج شکایا ت می باشد .
- در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات میتوانید نظر سنجی دریافت خدمات را تکمیل فرمائید.
- پست الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه به آدرس Ro@gums.ac.ir جهت دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است .