عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: بیش از ۳۰۰۰ فرهنگی در دشتستان واکسینه می‌شوند

ماریا خویش دوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: از روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه هم‌زمان با سراسر کشور، فرهنگیان بالای ۱۸ سال شهرستان دشتستان اولین دز واکسن کرونا خود را دریافت می‌کنند.
خویش دوست بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات برای بازگشایی ایمن مدارس در سال تحصیلی جدید، واکسیناسیون کادر آموزشی، اداری و اجرایی مدارس است و با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش این امر مهم در مرداد ماه انجام‌شده است.
وی گفت: فرهنگیان شهر برازجان و بخش مرکزی که در حدود دو هزار و ۸۴ نفر می‌باشند در مرکز تجمیعی شماره یک واقع در مدرسه شهید جاوید کازرونی در شهر برازجان واکسینه خواهند شد و فرهنگیان سایر بخش‌های شهرستان نیز طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی در مراکز واکسیناسیون، واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با تقدیر و تشکر از مدیران آموزش و پرورش شهرستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، دانش آموزان به صورت مجازی انجام‌گرفته و امیدواریم با واکسینه کردن تمام کادر آموزشی، اداری و اجرایی آموزش و پرورش بتوانیم گام موثری در پیشگیری از این بیماری داشته و شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهر برازجان نیز اظهار کرد: با اجرایی شدن برنامه واکسیناسیون عمومی کرونا ما تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود (مدارس و زیرساخت‌های اینترنتی) را در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار داده‌ایم و در بیشتر بخش‌ها برای واکسیناسیون عمومی از مدارس استفاده‌شده است.
سهراب باقری گفت: واکسیناسیون فرهنگیان (مدارس دولتی و خصوصی) شهر برازجان طبق برنامه‌ریزی اصولی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در مدرسه شهید جاوید کازرونی به اطلاع تمامی فرهنگیان رسانده شده است و فرهنگیان طبق برنامه اعلام‌شده به این مرکز مراجعه می‌نمایند.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰