عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی: لزوم توجه ویژه به کادر درمان دشتستان /همه دستگاه‌ها برای راه‌اندازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی پای کار باشند

دکتر ابراهیم رضایی در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان اظهار کرد: برای مقابله با بحران کرونا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود.
رضایی تصریح کرد: عادی انگاری و عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی باعث خیز مجدد کرونا در شهرستان شد و لازم است نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری انجام شود.
وی افزود: هر جا رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی کم رنگ شد، شاهد تاخت‌وتاز کرونا بوده‌ایم و مرگ‌ومیر و آمار ابتلا افزایش یافته است.
رضایی به تحلیل رفتن توان کادر درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به طولانی شدن دوران کرونایی و افزایش آمار بیماران، کادر خدوم و زحمتکش درمان دچار خستگی مفرط شده است و باید در این رابطه چاره‌اندیشی شده و افزایش نیرو در دستور کار قرار گیرد.
رضایی تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات کادر درمان نیز باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و نسبت به مرتفع شدن مشکلات این عزیزان اقدام شود.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان، تمامی نهادهای شهرستان باید از ظرفیت‌ها و امکانت خود برای تجهیز و راه‌اندازی مرکز موقت بستری بیماران کووید در حسینیه اعظم استفاده نمایند و به صورت جدی آن را پیگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰
آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید