عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

معاون مدیریت و توسعه منابع واحد تبریز: معرفی اسوه‌های ایثار و شهادت به نسل جوان از وظایف دانشگاه است


به گزارش اداره کل روابط عمومی واحد تبریز، علیرضا دادجویان در مراسم تکریم و تجلیل کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز که با حضور عزیز جوانپور برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: روز جانباز روز سترگ و فرصت مناسبی است تا بتوانیم گوشه­‌ای از فداکاری‌های ایثارگران را ارج نهیم.

وی تصریح کرد: امنیت امروز کشور اسلامی مرهون جانفشانی‌ها و تلاش‌های مجاهدانه ایثارگران این مرز و بوم است، امروز اگر توانستیم ابرقدرت‌ها را به زانو در بیاوریم و استکبار جهانی را شکست دهیم یه برکت جانفشانی ایثارگران و خانواده‌های آنهاست.

معاون مدیریت و توسعه منابع واحد تبریز تصریح کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بسط و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در بین دانشجویان است، لذا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بیش از پیش به فضیلت اخلاقی، روحیه فداکاری همکاران ایثارگر در جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انقلابی‌گری نیاز دارد.

وی در ادامه از دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز که از ایثارگران جنگ تحمیلی است قدردانی کرد و گفت: با حضور مدیریت جانباز و بسیجی در راس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همکاران ایثارگر باید تدابیری اتخاذ شود تا از همه لحاظ الگوی سایر همکاران و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

آیین تکریم و تجلیل از کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به همت دفتر امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه عصر دیروز در سال شمس برگزار شد.