عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

تزریق بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان فسا/ تزریق روزانه واکسن در فسا رکورد زد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با استقبال همشهریان، روز گذشته ۱۲۰۰دوز واکسن به افراد بالای ۵۵ سال و گروه های هدف، تزریق شد و رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا از زمان آغاز واکسیناسیون در شهرستان فسا شکسته شد.
به گزارش وب دا فسا؛ صادق مهدوی نیا با بیان اینکه از آغاز واکسیناسیون کرونا در شهرستان تاکنون در مجموع ۳۰۱۸۹ دوز واکسن به گروههای هدف تزریق شده است، افزود: ۲۱۹۱۳ نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده اند که به ۸۲۷۶ نفر از آنها نیز دوز دوم تزریق شده است.
وی اضافه کرد: استقبال گروه های هدف تعیین شده بصورت چشمگیری در حال افزایش است که سبب شد با توجه به تامین قابل توجهی واکسن و راه اندازی مراکز مختلفی در روزهای کاری در سطح شهر و بخش های تابعه و روستاها جهت تزریق واکسن با هدف دسترسی بیشتر و راحت تر و کاهش ازدحام، امر واکسیناسیون با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
مهدوی نیا گفت: تزریق واکسن سایر گروه های اعلامی در حال برنامه ریزی و هماهنگی با نهادهای متولی و مربوطه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی فسا قرار دارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه افراد واکسینه شده می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، تاکید کرد:  رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا از نکات مهمی است که مردم باید برای شکستن موج پنجم کرونا و کاهش مبتلایان و تلفات،  به آن عمل کنند.