عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

واقعه غدیرخم بیانگر نقش بی‌بدیل رهبری و تاثیر عمیق ولایت در جامعه انسانی است

وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی هجدهم ذیحجه سالروز واقعه عظیم و بزرگ عید سعید غذیرخم را تبریک و تهنیت گفت..

به گزارش وبدا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا در این پیام با اشاره به حضرت رسول اکرم(ص) که فرمود"عنوان صحیفه مومن حب علی بن ابیطالب(ع)" سر لوحه پرونده هر مومن(در وز قیامت)دوستی و محبت علی ابن ابیطالب (ع)است گفت: هجدهم ذیحجه الحرام سالروز واقعه عظیم و بزرگی است که در تاریخ اسلام همانندش وجود ندارد.
وی افزود: این روز مصادف با سالروز عید با شرافت و با عظمتی است که پیامبر اکرم (ص) عالمیان را متوجه مقام رفیع و منیع امامت نمود و دست امیرالمومنین علی (ع) را در مقابل ده ها هزار نفر در غدیر خم بالا برد و فرمود: من کنت مولا فهذا علی مولاه (هرکس که من مولای اویم این علی مولای اوست).
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه اضافه کرد: در این روز با معرفی امیر المومنین (ع) به عنوان ولی و صاحب اختیار و وصی پیامبر، دین اسلام کامل شد و نعتهای الهی بر بندگان تمام گشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا ادامه داد: در این روز دشمنان و کافران از دست درازی به دین اسلام مایوس شدند و پرچم اسلام به دست پیامبر اکرم (ص) در عالم امکان به اهتزاز درآمد.
وی با بیان اینکه واقعه غدیر خم بیانگر نقش بی بدیل رهبری و تاثیر عمیق ولایت در جامعه انسانی است کفت: اینجانب عید سعید غدیر را که روز تجدید عهد و میثاق با ولایت الهی است خدمت همه مردم شریف و ولایتمدار استان بالاخص کادر سخت کوش درمان و همکاران و اساتید و دانشجویان گرامی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک و تهنیت عرض می کنم.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا ابراز امیدواری کرد، در تبعیت و پیروی از ولایت و حرکت در مسیر مستقیم علی ابن ابیطالب وظیفه خود را به انجام برسانیم.
وی در پایان از خداوند متعال تعجیل در فرج ولی الله الاعظم ارواحنا فداه و حفظ این نظام مقدس را خواستار شد.