عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت، دهه مبارک ولایت و امامت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن عید بزرگ و خجسته غدیر و دهه امامت و ولایت را به عموم مردم شریف چهارمحال و بختیاری، جامعه دانشگاهی و تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان تبریک و تهنیت عرض نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: پایان دهه امامت و ولایت مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.
وی با بیان اینکه، خداوند حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرار داد افزود: خداوند غدیر را عصاره ی خلقت و چکیده ی تمام ادیان الهی قرارداده است.
دکتر شیرانی تصریح کرد: تقارب این دو عید عظیم، حلاوتی دوچندان دارد؛ چراکه باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می شود که راه پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان پذیر نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه یادآور شد، پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان، سلامتی و توفیق روزافزون برای عموم مردم و همکاران زحمت کش حوزه سلامت استان مسئلت نمود و با اشاره به شروع موج پنجم شیوع بیماری کرونا در استان و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان برای ارائه خدمت به مراجعین مراکز درمانی و بیماران از مردم فهیم استان خواست با رعایت هرچه دقیق تر پروتکل های بهداشتی و واگذار نمودن مراسم های مهمانی و دورهمی به فرصت های بهتر، به کاهش شیوع بیماری و کنترل آن کمک و خواهران، برادران و فرزندانشان که تا پای جان در مراکز بهداشتی و درمانی برای نجات جان مبتلایان به کرونا ایستاده اند را در شادی این ایام میمون و مبارک شریک نمایند.