عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پیام تبریک مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( و ب د ا)، متن پیام به شرح زیر می‌باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحمْد للّه الّذی جعل کمال دینه و تمام نعْمته بولایه امیر الْموْمنین علیّ بْن ابی طالبٍ علیْه السّلام‏

نبوت و امامت به عنوان عوامل تعالی انسان و جوامع بشری در نظام اسلامی و به‌طور ویژه در مکتب شیعه اهمیت ویژه‌ای دارند؛ از این رو واقعه غدیر که از نقاط برجسته تاریخ اسلام است در ادامه مسیر عید قربان و سرسپردگی انسان به دستورات الهی است. اگر بندگی و عبودیت در روز عید قربان تظاهر پیدا می‌کند در عید غدیر به تکامل می‌رسد و این خود سندی بر حقانیت شیعه و اتصال آن به سرچشمه الهی می باشد و سیره زندگی و حکومت حضرت  علی (ع) بعنوان یکی از عالمترین و عادلترین حاکمان تاریخ همیشه الگوی انسانهای عدالتخواه و دولتمردان  موفق بوده است .

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد .

این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعلام می نماییم و با عزمی راسخ تر از پیش در راه پیشبرد آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام می نهیم .

اینجانب فرا رسیدن این عید بزرگ را به عاشقان ولایت و امامت و به ویژه همکاران عزیز، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام قرار دهد .


علی اسماعیلی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در دانشگاه علوم پزشگی گیلان