عمومی | دانشگاه گیلان

برگزاری نشست هماهنگی مدیران روابط بین الملل و تربیت بدنی دانشگاه های ایرانی عضو اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر در دانشگاه گیلان

به منظور ایجاد هماهنگی برای اعزام کاروان ورزشی به ششمین المپیاد بین المللی دانشجویی اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر، جلسه ای با حضور معاون مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران روابط بین الملل و تربیت بدنی دانشگاه های گیلان، گلستان، مازندران، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گنبد کاووس، علوم پزشکی گیلان، صنعتی نوشیروانی بابل، علم و فناوری مازندران، کشاورزی و منابع طبیعی ساری و بین المللی امام خمینی قزوین در دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این جلسه آیین نامه ارائه شده توسط دانشگاه میزبان (آتیراوو قزاقستان) بررسی و در مورد ضوابط و شرایط اعلام شده، بحث و تبادل نظر شد. تمامی اعضای حاضر بر حضور مقتدرانه دانشگاه های ایرانی در این المپیاد ورزشی- دانشجویی تاکید داشتند و لذا ظرفیت اعزامی هر دانشگاه بر اساس شاخص های کیفی و کسب عناوین قهرمانی در مسابقات منطقه ای و کشوری تعیین گردید. در این جلسه همچنین بر ضرورت تشکیل کمیته فنی و تخصصی ورزشی در ذیل اتحادیه تاکید گردید و مقرر شد تشکیل چنین کمیته ای در اجلاس آتی به بحث گذاشته شود.