علوم پایه | دانشگاه ارومیه

محدودیت های قابل اجرا در پردیس نازلو به علت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

"محدودیت های قابل اجرا در پردیس نازلو به علت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۶/۵/۱۴۰۰ لغایت ۸/۵/۱۴۰۰ سالجاری"

ضمن تشکر از زحمات و همکاری های صمیمانه کلیه همکاران محترم و دانشجویان عزیز، با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ های ۱۴۰۰/۵/۶ لغایت ۱۴۰۰/۵/۸ در پردیس نازلو خواهشمند است به محدودیت های زیر توجه فرمایند:

۱- عدم حضور کلیه همکاران محترم و دانشجویان گرامی در حوزه های امتحانی (دانشکده های فنی و مهندسی - برق، کامپیوتر و فناوری های پیشرفته دانشکده دامپزشکی دانشکده علوم، دانشکده اقتصاد و مدیریت و ساختمان کلاس ها)  و پردیس نازلو از ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخ ۵/۵/۱۴۰۰ لغایت ۸/۵/۱۴۰۰ به غیر از عوامل اجرایی (با کارت یا حکم شرکت در آزمون).

۲- به اطلاع کلیه دانشجویان محترم بخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری می رساند حضور و همچنین استفاده از آزمایشگاههای پردیس نازلو از روز سه شنبه مورخ ۵ مرداد ماه لغایت ساعت ۱۸روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۵/۸ امکان پذیر نمی باشد. درصورت ضرورت لطفاً با ریاست محترم دانشکده (نامه کتبی) و به صورت حضوری با حراست دانشگاه تا مورخ ۱۴۰۰/۵/۵ هماهنگی گردد.

۳- قطع اینترنت و wi-fi از ساعت ۱۱ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۵ لغایت ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۵/۸ در کلیه حوزه­های امتحانی.

۴- محدودیت پارک کلیه خودروهای شخصی از محل درب ورودی دانشگاه سمت درمانگاه تا انتهای دانشکده علوم و خیابان پشت ساختمان دانشکده علوم تا دانشکده دامپزشکی (پارکینگ دانشکده دامپزشکی) و همچنین محدوده دانشکده فنی در روزهای برگزاری آزمون. لازم به ذکر است محل پارک خودروهای همکاران عوامل اجرایی بر اساس آزمون های قبلی و درمحل های تعیین شده می باشد.

۵- انجام هرگونه عملیات عمرانی در پردیس نازلو از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۶ لغایت ۱۴۰۰/۵/۸ در پردیس نازلو غیر مجاز می باشد. در صورت ضرورت با دفتر عمرانی و حوزه حراست دانشگاه هماهنگی گردد.

ستاد حفاظت آزمون استان