عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

توسعه مراکز واکسیناسیون کرونا در شهریار

توسعه مراکز واکسیناسیون کرونا در شهریار
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به همکاری مطلوب جمعیت هلال احمر، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، جایگاه های تزریق واکسن در دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهریار افزایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر جلیل کوهپایه زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران صبح شنبه دوم تیر ۱۴۰۰  پس از بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایثار که با تغییر کاربری سالن ورزشی در شهر جدید اندیشه راه اندازی شده، اظهار کرد: تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر شهریار با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای ارائه خدمت با کیفیت به مردم ارزشمند است.
وی با اشاره به برخی از مشکلات به لحاظ فضای فیزیکی، تهویه و امکانات سرمایشی در مرکز ایثار، گفت: مقرر شده با همکاری فرمانداری و شهرداری منطقه ظرف چند روز آینده این مشکل حل شود و همچنین افزایش تعداد جایگاه های تزریق واکسن در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهریار قرار گرفته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه حضور در شهریار به مرکز واکسیناسیون تجمیعی مستقر در خانه فرهنگ و هنر شهرداری این شهرستان رفت که در این مرکز نیز راهکارهای اجرایی برای بهبود خدمات و استفاده بهینه از امکانات و فضای فیزیکی موجود مطرح و به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات، هماهنگی لازم برای جلب مشارکت و همکاری  ده نفر واکسیناتور و انتظامات از طریق سپاه ناحیه شهریار انجام شد.
در این بازدید دکتر بابک عشرتی؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر ناصح؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری و نماینده شهرداری شهریار حضور داشتند.
پایان خبر
حسین دزفولی