عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری مراسم اولین روز هفته ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان


آیین نکوداشت هفته ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی حرفه ای استان گیلان در تاریخ دوم مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح با حضور دکتر ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه ای، دکتر جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین علی رمضانی عضو شبکه نخبگان و پژوهشگر علوم انسانی،دکتر رضا کیانوش حوزه سیستم های پیچیده و خیلی پیچیده دکتر رسول شمشادی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد.
در ابتدای این این جلسه دکتر شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت، دانشگاه فنی حرفه ای را دانشگاه کارآفرین و مهارت محور توصیف نمود ایشان گفت اگر بتوانیم دانشگاه فنی حرفه ای را با  صنعت همسو نماییم نتایج خوبی برای حوزه کارآفرینی و اشتغال ایجاد خواهد شد.
در ادامه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مورد توانمندی دانشگاه فنی حرفه ای و حمایت مجلس از پیشبرد اهداف این دانشگاه خبر داد و گفت ما در حوزه قانونگذاری تمام سعی خود را انجام می دهیم تا در این دانشگاه از ظرفیت موجود بتوان استفاده نمود، چون معتقدیم دانشگاه فنی و حرفه ای اگر در رسالت خود موفق شود میتواند گره اشتغال در صنعت و کارآفرینی را حل نماید.
در ادامه دکتر ابراهیم صالحی عمران ضمن تقدیر از برگزاری این وبینار و تشکر از نماینده مردم رشت به عنوان کسی که بدنه دانشگاه فنی و حرفه ای را می شناسد حمایت حداکثر مجلس برای ارتقای دانشگاه را خواستار شد ایشان در ادامه گفتند این دانشگاه با توجه به رسالت خود می تواند با حمایت مجلس و توان اعضای هیات علمی خود در آموزش های مهارتی حرفی برای گفتن داشته باشد چون معتقدیم دانشگاه فنی حرفه ای با توجه به کارگاه و آزمایشگاه مجهز که دارد می ‌تواند در این مسیر کمک شایانی در حوزه توسعه منابع انسانی ماهر و تولیدات فناورانه نماید.
در ادامه این وبینار دکتر حسین علی رمضانی و دکتر رضا کیانوش برای حاضرین در حوزه تخصصی خود  سخنرانی نمودند.
در این وبینار علاوه سخنرانی مدعوین قسمتی از توانمندی آموزشکده دخترانه رشت با حضور اساتید خبره این واحد دانشگاهی و توانمندی تولید در  آموزشکده شهید چمران رشت برای حاضرین به نمایش درآمد.
لازم به ذکر است برای حدود ۶۰۰ نفر از شرکت کنند گان  حاضر در این وبینار به صورت آنلاین گواهی صادر شد و این وبینار به طور همزمان از فضای مجازی دانشگاه و آپارات پخش زنده داشت.