عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

نتایج انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران تغییر نکرد

با بررسی اعتراض ها به هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران
نتایج انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران تغییر نکرد
هیات نظارت هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران شکایات معترضان به نتایج را بررسی کرد اما نتیجه انتخابات تغییری نکرد.
دکتر عباس مسجدی آرانی؛ رئیس هیئت نظارت هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در استان تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: با اعلام نتایج انتخابات در روز شنبه بیست و ششم تیر ماه ۱۴۰۰، منتخبین و همچنین سایر نامزدها دو روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را به هیات نظارت ارسال کنند.
وی با بیان اینکه مجموعاً دوازده اعتراض به هیات نظارت رسیده، افزود: با وجود تعطیلی ادارات دولتی، جلسه رسیدگی به اعتراض ها  عصر روز سه شنبه بیست و نهم تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور همه اعضا برگزار و تمامی شکایات مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر مسجدی گفت: دکتر محمدرضا نوروزی به دلیل تشابه اسمی با دو نفر از نامزدهای دیگر به شمارش آرا اعتراض داشت، بنابراین ۵ هزار و ۴۸ رای برگ که حاوی اسم آقایان نوروزی بود، با حضور اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت و حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران که مجری برگزاری این دوره از انتخابات بود، مجدد شمرده شد اما در نتیجه آرای دکتر محمد رضا نوروزی، دکتر غلامرضا نوروزی و دکتر امیر نوروزی تغییری اتفاق نیفتاد.
وی با اشاره به وصول اعتراض هایی مبنی بر تبلیغات غیر مجاز برخی نامزدها، گفت: نتایج همان چیزی است که اعلام شده اما از همکاران این درخواست را داریم که حتما در دوره های آینده از تبلیغات غیر مجاز پرهیز کنند.
رئیس هیئت نظارت هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در استان تهران همچنین عدم آشنایی با آیین نامه انتخابات را دلیل دیگری برای اعتراض برخی افراد دانست و خاطرنشان کرد: همکارانی که بر اعتراض خود اصرار دارند، می توانند اعتراض خود را در دو روز آینده به هیات نظارت مرکزی هم ارسال کنند.
وی با بین اینکه امیدواریم با استقرار گروه جدید در سازمان نظام پزشکی، تدبیری برای برگزاری الکترونیک دوره بعدی انتخابات اندیشیده شود، افزود: در این صورت سرعت و دقت نظر بیشتری را در برگزاری انتخابات و اعلام نتایج شاهد خواهیم بود.
دکتر مسجدی آرانی در پایان گفت: برای همه عزیزانی که انتخاب شده اند آرزوی توفیق خدمت به جامعه پزشکی و مردم عزیزمان را داریم.
پایان خبر
حسین دزفولی