عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

جلسه استعداد های درخشان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد

جلسه استعداد های برتر (درخشان) دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور ریاست دانشگاه ، معاونین آموزشی ، دانشجویی فرهنگی ، توسعه مدیریت،  تحقیقات و فناوری و اعضا کمیته استعداد یابی دانشگاه ، صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که محور بحث آن اعمال راهکارهای مناسب برای اولویت بندی سیاست های تشویقی و بهره مندی دانشجویان برتر دانشگاه از نظر دریافت امکانات رفاهی ، دانشجویی ، اخذ وام و... که متناسب با کارگروه ها و دستورالعمل های اجرایی آن می باشد ؛ بحث و تبادل نظر شد.
بر پایه همین گزارش، کسب ۱۵ مدال و رتبه ی کشوری طی ۱۲ ادوار گذشته ، تنها بخشی از دست آوردهای دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در راستای فعالیت های دانشجویی در زمینه استعدادهای برتر دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می باشد که انصافا دانشجویان برتر استان خوش درخشیدند.
کسب مدال نقره گروهی در حیطه مدیریت نظام سلامت و دو دیپلم افتخار در همین حیطه
و همچنین کسب یک مدال برنز انفرادی در حیطه استدلال بالینی و کسب یک دیپلم افتخار در همین زمینه ، ما حصل شرکت دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوازدهمین دوره ی المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور می باشد.
موافقت با تخصیص ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه در صورت کسب مدال و رتبه برتر در استعداد یابی ها در سال جدید ، تعیین سقف اعتبار ۳۰۰ هزار تومانی برای هر مقاله و عنوان کشوری ، اهدا جایزه دو میلیون تومانی در صورت کسب عنوان کشوری برای هر دانشجو در المپیادها ، اولویت دادن به دانشجویان برتر در زمینه اجرای طرح ها ، اولویت استفاده از خوابگاه های دانشجویی و اخذ وام دانشجویی (دوبرابری) مطابق با دستورالعمل های اجرایی ، از جمله دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مصوب گردید.