عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

آغاز اجرای پروژه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه، روزی خجسته در طول تاریخ حوزه سلامت گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)،دکتر ارسلان زارع، استاندار گیلان در حاشیه آئین تبادل قرارداد همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه خاتم الانبیاء ( ص) سپاه،  با اشاره به رویکرد مثبت سازمان برنامه‌وبودجه در گیلان، گفت: رئیس سازمان برنامه‌وبودجه طی سال‌های اخیر کمک‌های شایانی در جهت توسعه زیرساخت‌ها ازجمله در بخش بهداشت و درمان داشته است .

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اقدامات قابل‌توجه و توسعه محور دولت در بخش درمان گیلان افزود: ۶۰۰ تخت درمانی در مراکز دولتی گیلان طی دوران کرونا در استان افزایش یافت که قابل‌تحسین است .

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در توسعه تجهیزات درمانی، افزود: ما شاهد افزایش بیش از ۱۰ دستگاه CT اسکن، بیش از ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز و توزیع صدها دستگاه و تجهیزات درمانی در سطح بیمارستان‌های دولتی استان بوده‌ایم .

دکتر زارع با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان گیلان، افزود: این استان نه‌تنها در نوروز و تابستان بلکه در تمامی اوقات سال پذیرای میهمان و گردشگران از سراسر ایران بوده است .

استاندار گیلان با بیان اینکه در ایام کرونا شاهد بستری بیماران غیربومی در گیلان بوده ایم، افزود: خوشبختانه علیرغم حجم بالایی از بیماران کرونایی در استان طی دوران کرونا مشاهده نشده که  بیمار غیربومی به بیمارستانی مراجعه کند اما پذیرش نشود .

وی با اشاره به آغاز اجرای پروژه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه، گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه مشترک امروز توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با دانشگاه علوم پزشکی گیلان آغاز می‌شود که روزی خجسته در طول تاریخ دانشگاه علوم پزشکی گیلان است .

دکتر زارع با اشاره به در اختیار داشتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: دو پروژه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه از سازمان برنامه‌وبودجه مجوز ماده ۲۳ را دریافت کند که در جای خود قابل‌تقدیر و تشکر دارد .