عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

تسهیل و تسریع امور راهبرد اساسی تیم مدیریت دانشگاه است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تسهیل و تسریع امور راهبرد اساسی تیم مدیریت دانشگاه است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در نشست با اعضای شورای صنفی اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ما در دانشگاه شاهد شورای صنفی جوان و پرکار هستیم، گفت: باید گردش کار میان مشکلات و راه حل های پیشنهادی در شورای صنفی اساتید دانشگاه وجود داشته باشد تا شاهد مجموعه ای پویا، منظم و رو به جلو باشیم .
وی با تاکید بر اینکه رصد مستمر نواقص توسط شورای صنفی بسیار مهم است، افزود: کمیته های مختلفی در شورای صنفی تشکیل شده و مسائل مختلف به صورت مستمر دنبال می شود .
حبیبی تاکید کرد: تسهیل و تسریع امور راهبرد اساسی ما در دانشگاه محقق اردبیلی است .
دکتر اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه شورای صنفی یار و یاور بدنه مدیریتی دانشگاه است، گفت: در مدت کوتاه تشکیل شورای صنفی در دانشگاه محقق اردبیلی پیگیری های مستمر در خصوص مسائل مختلف از سوی این شورا صورت گرفته است .
دکتر عزیز باباپور رئیس شورای صنفی اساتید دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه برگزاری این نشست ها می تواند مقدمه ای برای حل مشکلات متعدد در مسائل صنفی باشد، گفت: شورای صنفی اساتید دانشگاه در مدت شش ماه فعالیت خود در کمیسیون های مختلف دانشگاه فعالیت و پیگیری داشته است .
گفتنی است در ادامه رئیس و اعضای شورای صنفی اساتید دانشگاه به ارائه مسائل، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند و تصمیمات لازم توسط هیات رئیسه دانشگاه اتخاذ شد .