عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان کنگان: جراحی ۲ سنگ مثانه ۳۵ میلی‌متری در بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد

دکتر مصطفی نبی زاده در خصوص این عمل جراحی اظهار دشت: بیمار ۸۶ ساله دیابتی با سابقه مشکل قلبی که به دلیل وجود سنگ در مجرای ادراری و مثانه قادر به ادرار کردن نبود را مورد جراحی قراردادیم.
متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: این جراحی موفقیت‌آمیز شامل ۲ سنگ ۳۵ میلی‌متری بوده است.
دکتر نبی زاده اظهار کرد: امید است با همکاری بهتر مسئولین شهری و منطقه از جمله نماینده مردم جنوب استان بوشهر که خود دغدغه حوزه درمان شهرستان را نیز دارد، تجهیزات فرسوده اعمال جراحی ارولوژی که به صورت آندوسکوپی (بسته) انجام می‌شود هر چه زودتر بهسازی شود و مردم شریف منطقه از خدمات بیشتر و بالاتری برخوردار گردند.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در خصوص این عمل جراحی گفت: هم‌اکنون عمده مراجعینی که از مشکلات کلیه و مجاری ادراری رنج می‌برند در بیمارستان کنگان توسط تیم پزشکی مجرب و با تجربه از جمله دکتر نبی زاده متخصص و جراح اورولوژی مورد درمان و یا عمل جراحی قرار می‌گیرند که خود یک امتیاز بسیار ارزشمند برای جنوب استان و بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان است.
دکتر صادق مختارپور افزود: با توجه به حجم مراجعان و مشکلات بسیار متعدد کلیه و مجاری ادراری در منطقه، بهسازی تجهیزات برای اتاق عمل اورولوژی می‌تواند باعث شود آن بخش از بیمارانی که جهت درمان به مراکز درمانی دور یا به استان‌های دیگر می‌روند، مشکلات درمانی خود را در بیمارستان کنگان مرتفع کنند.
انتهای پیام/ م.ص- ۴۰۲۰