عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

اهدا ۲۱ تخته پتو توسط خیّرین به مرکز آموزشی و درمانی کوثر قزوین

دکتر روح اله کلهر، مدیر مرکز آموزشی و درمانی کوثر قزوین، گفت: با کمک  نقدی خیّرین به موسسه خیریه این مرکز، تعداد ۲۱ تخته  پتو به ارزش بیش از ۷۴ میلیون ریال، خریداری و به بخش های درمانی مرکز تحویل شد.

وی اظهار کرد که موسسه خیریه مرکز آموزشی و درمانی کوثر از اردیبهشت ۹۹ با شماره ثبت ۱۱۱۲ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۱۰۷۷۲۵ به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است و در این مدت با مشارکت خیّرین داخل و خارج از مرکز، اقلام اهدایی به این مرکز تحویل شده که در برخی موارد، بسیار ضروری و مورد نیاز بوده است.

دکتر کلهر اظهار امیدواری کرد با رویکرد مردم نیکوکار و خیّرین در حمایت از مراکز درمانی، می توان برخی از کمبودها و نیازها را در این بستر برای اقشار آسیب پذیر، بیش از پیش فراهم کرد.

گفتنی است، از مرکز آموزشی و درمانی کوثر، دکتر ونوس چگینی، دکتر افسانه سادات فهیم، دکتر نرجس هاشمیان، فرزانه مختاری پور و سید کریم خُرّم حسینی و از بیرون از مرکز، کامران گروهی و شایسته وحدانی، در خرید پتوهای اهدایی، کمک نقدی کرده اند.

همچنین، شماره حساب بانک رفاه شعبه مرکزی   ۲۹۶۹۶۸۴۶۸ و شماره شبا ۶۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۹۶۹۶۸۴۶۸ IR و یا شماره کارت  ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۲۶۸۸ به نام موسسه غیرتجاری خیریه مرکز آموزشی و درمانی کوثر قزوین آماده دریافت کمک های مالی نیکوکاران خیر اندیش است.