عمومی | دانشگاه کردستان

کلیدواژه همایش بحث بحران و عدم اطمینان بود

دبیر اجرایی همایش مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان گفت: کلیدواژه اصلی این همایش بحران و عدم اطمینان بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، فرهاد وفایی  در آیین اختتامیه همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، عنوان کرد: کلیدواژه اصلی این همایش بحران و عدم اطمینان بود که امید است توانسته باشیم آنها را انتقال داده باشیم.
دبیر اجرایی همایش کرونا را یک چالش جدید دانست و بیان داشت: کرونا یک چالش جدید و تازه بود و یک بحران را به وجود آورد و برگزاری همایش در این دوران مناسب بود.
وی به ارائه اطلاعاتی از برگزاری همایش پرداخت و تصریح کرد: ساختار اولیه همایش از دی ماه سال ۹۹ آغاز شد و دریافت آثار ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شد که در مدت زمان اندک آن، ۱۳۵ مقاله به همایش ارسال شد و با داوری های انجام گرفته ۹۰ مقاله پذیرفته شدند.
وفایی در ادامه سخنان خود گفت: ۵۰ مقاله به صورت شفاهی و بقیه در قالب پوستر پذیرفته شدند و در مدت زمان ۲ روزه همایش ۱۵ کارگاه در تالار مولوی و تالار فردوسی برگزار شد.
وی از حامیان این همایش که در راستای برگزاری آن تلاش کردند تشکر کرد و عنوان کرد: دانشگاه ها، بازاریان، بخش صنعت، اتاق های بازرگانی و ادارات دولتی حامیان معنوی و مالی این همایش بودند.
در پایان این مراسم از عوامل علمی و اجرایی، اساتید برگزار کننده کارگاه‌ها  و مقالات برگزید همایش با اهدای لوح و تندیس تجلیل و تقدیر شد.