عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: بیش از ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است

ماریا خویش دوست در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال از دوازدهم تیرماه هم‌زمان با سراسر استان در ۱۸ مرکز فعال واکسیناسیون عمومی شهرستان آغازشده است.
وی اظهار کرد: تعداد افراد سنین  ۶۵ تا ۷۰ سال شهرستان،  شش هزار و ۸۰۱ نفر بوده که انتظار داریم تا پایان امروز ، ۵۰ درصد از این گروه، دُز اول خود را دریافت نمایند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در فاز اول واکسیناسیون کرونا، ۲۹۸۰ نفر هر دو نوبت اول و دوم را دریافت نموده و در فاز دوم که واکسیناسیون گروه سالمندان می‌باشد تاکنون ۱۰ هزار ‌و بیست و هشت نفر نوبت اول و ۲۹۷۲نفر نوبت دوم خود را دریافت کرده‌اند.
خویش دوست از شهروندان خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا  با کارکنان بخش بهداشت همکاری کرده و گروه‌های هدف در ساعاتی که توسط مراقبین سلامت و بهورزان تعیین‌شده به مراکز واکسیناسیون عمومی مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تاکید کرد: سهل‌انگاری و عادی انگاری بیماری کووید ۱۹ خطرناک بوده و تمامی افراد جامعه باید دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا ویروس را جدی بگیرند تا بتوانیم موج پنجم کرونا را کنترل و افراد مبتلا با مراجعه زودهنگام به مراکز درمانی از پیشرفت بیماری پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/س.غ/۳۰۳۰