عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

راه‌اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون عمومی کرونا بسیج در شهرستان دشتستان

ماریا خویش دوست در نشست با مسئولین بسیج شهرستان دشتستان گفت: طرح شهید سلیمانی نماد بارز همراهی نیروهای بسیجی با کادر درمان است که از پاییز سال گذشته شروع شد و تاکنون نیز ادامه دارد.
خویش دوست با اشاره به گام پنجم طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: واکسیناسیون عمومی کرونا گروه‌های هدف یکی از برنامه‌های مشترک حوزه بهداشت و درمان و بسیج است که با راه‌اندازی این پایگاه تجمیعی توسط بسیج این مهم انجام خواهد شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: در روزهای آینده با توجه به افزایش سرعت واکسیناسیون و همچنین جمعیت شهرستان نیاز به فضاهای وسیع برای واکسیناسیون کرونا احساس می‌شود.
خویش دوست تصریح کرد: طبق دستورالعمل گام پنجم طرح شهید سلیمانی در خصوص همکاری بسیج در واکسیناسیون عمومی، مقرر شد، بسیج از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود و همچنین نیروهای بسیجی برای راه‌اندازی مرکز تجمیعی استفاده نمایند.
وی همچنین گفت: ما در حال افزایش تعداد مراکز تجمعی هستیم و امیدواریم بتوانیم ضمن رعایت پروتکل‌های واکسیناسیون، هرچه سریع‌تر واکسن کرونا را به افراد واجد شرایط تزریق کنیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا بسیج در محل مسجد سیدالشهدا بلوار بسیج شهر برازجان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
خویش دوست بیان کرد: تامین پزشک و استقرار آمبولانس در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون باید توسط بسیج سپاه پاسداران شهرستان انجام گیرد و همچنین بسیج طی یک فراخوان از بهیاران و نیروهای داوطلب بسیجی جهت فعالیت در این پایگاه دعوت به عمل می‌آورد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار کرد: تامین واکسن کرونای گروه‌های هدف و همچنین نظارت بر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون بسیج توسط شبکه بهداشت و درمان انجام می‌گردد.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰