گزارش موج دوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران»
گزارش کشوری موج دوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» منتشر شد.
بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گزارش کشوری موج دوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» پس از ۱۸ سال از سوی پژوهشگاه منتشر شده است.
این پیمایش که در سال ۱۳۸۲ انجام شده، پیشتر و به صورت محدود در سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد و انتشار عمومیپ یدا نکرد. اکنون پس از ۱۸ سال، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با هدف دسترسی پژوهشگران و سیاستگذاران حوزه فرهنگ و هنر به نتایج این پیمایش ملی، اقدام به انتشار آن کرده است.
پیشتر نیز گزارش موج سوم این پیمایش، در زمستان ۱۳۹۹ از سوی پژوهشگاه منتشر شد. تهیه آمار و اطلاعات از فعالیتهای فرهنگی هدف اصلی اجرای موج دوم طرح ملی مصرف کالاهای فرهنگی در ایران بوده است.مقایسه دادهها و یافتههای این سه موج با یکدیگر میتواند یاریرسان مدیران ومحققان باشد.