عمومی | دانشگاه کردستان

سهم ۳۱درصدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجوهای استان

معاون آموزشی دانشگاه کردستان، سهم دانشگاه کردستان را در جذب دانشجو در سطح استان، ۳۱ درصد عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، محمد رزاقی، روز شنبه ۱۲تیرماه در جریان برگزاری همایش آموزش عالی استان کردستان گذشته، حال و آینده که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، بیان کرد: دانشگاه کردستان در سال ۱۳۹۹ شاهد افزایش میزان جذب دانشجو بوده است که این میزان ۳۱درصد کل دانشجویان سطح استان است.
وی به اضافه شدن رشته های دانشگاهی در مقاطع مختلف دانشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: در طول سالهای ۹۷، ۹۸ و ۹۹رشته های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و با توجه به نیازهای آموزشی و جامعه در دانشگاه کردستان ایجاد شده‌اند.
معاون آموزشی دانشگاه کردستان ادامه داد: با توجه به این مهم، ارتقای کیفیت آموزشی و توانمندسازی مهارتی دانشجویان صورت گرفته است.
رزاقی گسترش ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت های آن را فرصتی مناسب برای توسعه آموزش دانست و گفت: توسعه آموزش مجازی از جمله زیرساخت ها و برنامه های کاربردی از سال ۹۶ آغاز شده است و در همین راستا برای ارتقای کیفیت، آموزش مجازی صورت گرفته است.
وی به اقدامات انجام شده در دانشگاه کردستان اشاره کرد و بیان داشت: راه اندازی مراکز آموزش زبان و موسیقی در سال ۹۷ ، برگزاری جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی و ایجاد شورای مجازی در سال ۹۹ از جمله اقدامات صورت گرفته در دانشگاه کردستان است.