عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

آمار فوتی های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و ۱۴۹ نفر رسید



وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با اضافه شدن یک فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته، مجموعه جان باختگان ناشی از این ویروس منحوس به یک هزار و ۱۴۹ نفر در استان چهارمحال و بختیاری رسید.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در استان در دهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۶۶ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
وی افزود: ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۶۴ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۲۲ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
شیرانی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۸۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۲۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
به گفته رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد؛ متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۱۴۹ نفر است.

دکتر شیرانی ادامه داد: هم اکنون ۲۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.