عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر: افزایش موارد بستری به ۳۹۵ نفر/ جان باختن یک هم استانی دیگر

دکتر سعید کشمیری به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۲ مورد به کرونا قطعی است.


وی درباره بیماران بستری در بخش‌های ویژه چنین گفت: در حال حاضر ۴۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد ۲۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۸۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.


دکتر کشمیری بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲۶۴ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند، گفت: متاسفانه مرگ یکی دیگر از هم استانی‌های ما به دلیل ابتلا به کرونا در روز ۱۱ تیر به تایید رسید.


وی جزئیات موارد فوتی۱۱ تیر را چنین عنوان نمود: متاسفانه امروز در استان بوشهر یک آقای ۶۱ ساله با سابقه فشارخون بالا و بیماری کلیوی در اثر ابتلا به کرونا جان خود خود را از دست داد.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۳۷۵۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.




انتهای پیام/ م.پ-۱۰۲۵