عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر: ۳۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند/ ثبت ۳ فوتی جدید

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۴ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت‌شده است.
وی تصریح کرد: موارد فوتی شامل سه خانم ۶۵، ۵۳ و ۵۰ ساله هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، چاقی مفرط و بیماری مزمن عصبی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۸۸ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۷۲ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.
وی افزود: تاکنون هزار و ۲۶۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۳ هزار و ۲۶۰ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳