عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار عسلویه: با تشدید نظارت‌ها و تشویق مردم به همراهی در راستای کاهش آمار مبتلایان به کرونا گام برداریم

عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد کرونای شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه عنوان کرد: قوه قضائیه از ارکان مهم نظام است و از تعامل و همکاری کارکنان دادگستری و دادستانی شهرستان عسلویه با حوزه سلامت تقدیر کرد.
یوسفی وضعیت قرمز شهرستان را حاصل ساده‌انگاری‌ها دانست و اضافه کرد: با اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها مردم را تشویق به همراهی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نماییم، اگر مردم احساس کنند شرایط عادی است قطعاً با افزایش آمار مبتلایان روبرو خواهیم بود.
وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را موضوع مهمی خواند و تاکید کرد: پرهیز از تجمعات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پیگیری و آموزش به افراد مبتلا و اطرافیان در قطع زنجیره انتقال موثر خواهد بود.
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان عسلویه اضافه کرد: اتاق اصناف، اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با افزایش گشت‌های مشترک و نظارت بر اصناف بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت مستمر داشته و با متخلفان برخورد نمایند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد کرونای این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای سلامت و ستاد کرونا در سالن جلسات فرمانداری عسلویه برگزار شد.

انتهای پیام/ م.ک ۳۰۹۰