عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جشنواره نشریات دانشجویی "تیتر ۱۲" خوش درخشیدند - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

پنج نشریه دانشجویی این دانشگاه به مرحله نهایی داوری جشنواره کشوری "تیتر ۱۲" راه یافتند.
به گزارش وبدا جهرم، حجت الاسلام و المسلمین دست داده، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: جشنواره نشریات دانشجویی کشور موسوم به جشنواره "تیتر ۱۲" هر ساله در سطح ملی برگزار می شود و همه فعالان نشریات دانشجویی کشور آثار مطبوعاتی خود را در آن شرکت می‌دهند.
حجت الاسلام و المسلمین دست داده ابراز کرد: جشنواره "تیتر ۱۲" امسال با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل و آزادی در بیان» در ۵ بخش مستقل شامل آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری و در بیش از ۵۰ محور متفاوت برگزار شده است.
به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، نشریه کوثر (نشریه دینی و قرآنی) به سر دبیری فاطمه یا علی، نشریه سروتونین(نشریات چند رسانه ای) به سردبیری فاطمه آتشی، نشریه آوین(نشریات صوتی) به مدیر مسئولی زهرا مهدی پناه، نشریه سروتونین(فیلم خبری و فتوکلیپ) اثری از علیرضا اکبری، نشریه سروتونین(فیلم خبری و فتوکلیپ) اثری از فاطمه آتشی، نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری این جشنواره هستند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادامه داد: امسال همچنین برای نخستین بار بخش «سرزمین مادری» با هدف ارزیابی و آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام و المسلمین دست داده ضمن قدردانی از دانشجویان و راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره "تیتر ۱۲" برای ایشان آرزوی توفیق نمود.