عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

دومین جلسه شورای مدیران گروه‌های آموزشی واحد الکترونیکی برگزار شد

دومین جلسه شورای مدیران گروه‌های آموزشی با حضور ریاست محترم واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نجف‌پور در ابتدای جلسه شورای مدیران گروه‌های آموزشی گفت: یکی از شئون مهم دانشگاه آزاد اسلامی، ایفای نقش به‌عنوان یک دانشگاه اجتماعی با محوریت ارتقاء سطح دانش و مهارت توامان دانشجویان است. چرا که جامعه امروز ما، به وجود چنین دانشگاهی نیاز دارد، تا در تمام سطوح دارای کارشناسان خبره برای بروز تحول و پیشرفت باشد.

وی گفت: دانشجویان واحد الکترونیکی عمدتا افراد شاغل هستند، ولذا نگاه کاربردی ویژه‌ای به حوزه آموزش دارند و نظم آموزشی و منابع و محتوا و غیره باید براساس این ویژگی متحول شود.

دبیر شورای فضای مجازی دانشگاه در ادامه اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزشی اولویت اصلی واحد الکترونیکی است و این امر از طریق فراخوان و بکارگیری استادان جوان، باسواد، با انگیزه و نظارت جدی برکیفیت و نظم کلاس‌های مجازی و ارائه آموزش‌های کاربردی متناسب با بازار کار از اولویت‌های دوره جدید است.

نجف‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دانشجو مخاطب تربیتی و آموزشی دانشگاه است، باید مورد تکریم و احترام قرار بگیرد. درهمین رابطه بدنه آموزش واحد الکترونیکی وظیفه دارد، در فرآیند پاسخگویی و انجام خدمات آموزشی نهایت دقت را داشته باشد و به موازات این امر ارتقاء کیفیت کلاس‌ها و آزمون‌ها باید اولویت اصلی قرار بگیرد.