عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مدیران گروه ها، بر کیفیت و کمیت محتواهای بارگذاری شده توسط اساتید گروه، نظارت داشته باشند

در نشست ارتقای کیفیت آموزش های مجازی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه از تمامی مدیران گروه ها خواست تا بر کیفیت و کمیت محتواهای بارگذاری شده توسط اساتید گروه، نظارت داشته باشند.

رئ یس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان چالش ها و مشکلات آموزشی گفت: باید زیرساخت های لازم را برای یک آموزش صحیح و اصولی فراهم کرد و یکی از موضوعاتی که بسیار اهمیت دارد، هماهنگی مدیران گروه هاست.

عضو هیا ت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به لزوم راه انداز ی گروه دروس عمومی، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های ما در امور آموزشی، جذب هیا ت علمی برای گروه های مختلف است.

در این نشست، دکتر سونیا اویسی، مدیر مرکز مطالعات دانشگاه نیز گزارشی از روند آموزش های مجازی و شرح وظایفی از مرکز مطالعات و حیطه هایی که EDC در آن فعالیت می نماید، ارائه کرد و گفت : وجود طرح درس، وجود جدول زمان بندی دروس، مشخص بودن نحوه ارزشیابی دانشجو، مناسب بودن کیفیت محتوای الکترونیک تهیه شده توسط اساتید گروه و انجام بارگذاری محتواهای مربوطه در سامانه نوید، مطابق با تقویم درسی، الزاماتی است که در برنامه ریزی گروه ها باید مطرح گردد.

گفتنی است، این نشست، روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰  با حضور معاون آموزشی، مدیر امور آموزشی، مدیر مرکز مطالعات، رئیس و مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی و مدیران گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی در سالن دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد .