عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

مجهز شدن بیمارستان پیمانیه جهرم به خط E۱، خطوط دیجیتال E۱ امکان برقراری ۳۰ تماس همزمان را ایجاد می کند - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

با مجهز شدن بیمارستان پیمانیه جهرم به خطوط ایوان، خطوط تلفن های این مرکز آموزشی و درمانی دیگر اشغال نخواهد بود و امکان برقرای ۳۰ تماس همزمان وجود دارد.

به گزارش وبدا جهرم؛ عبدالعظیم جوکار مدیر بیمارستان پیمانیه جهرم گفت:  از مواردی که مدت ها در بیمارستان پیگیر آن بوده ایم، مجهز شدن خطوط تلفن این مرکز به سیستم دیجیتال E۱ بوده است. این سیستم این قابلیت را دارد  که همزمان ۳۰ خط تلفن با هم فعال باشد.

وی در ادامه توضیح داد و گفت: خط های تلفن شهری ۸ رقمی و از خطوط آنالوگ بوده و تنها قابلیت برقراری یک تماس را دارند. این خطوط در صورتی که در حال استفاده باشند و تماس مجددی با آنها گرفته شود بوق اشغال را می زند.

البته امکان روتاری ( امکان انتقال یک تماس را از خط اشغال به خط دیگر می دهد) ولی در هر صورت خط اصلی اشغال بوده و برای تماس دیگری نمی شود از آن استفاده نمود.

ولی خطوط دیجیتال یا E۱ امکان برقراری ۳۰ تماس همزمان را دارا  است یعنی برای نمونه اگر ما با شماره تماس ۲۰۲۰۰ در حال گفتگو هستیم همزمان می توانیم برای ۲۹ تماس دیگر از این خط استفاده نماییم بدون آنکه این خط اشغال شود.

مدیر بیمارستان پیمانیه جهرم بیان کرد:  از دیگر مزیت های این خطوط دیجیتال ارائه شماره تماس با ارقام کمتر (چهار شماره ای) برای سهولت است که در جهرم اعمال نمی شود، زیرا نیاز به زیر ساخت های مخابراتی دارد.

وی افزود: خط E۱ امکانات دیگر را مانند ضبط مکالمات، امکان توزیع تماس‌های ورودی، گزارش‌گیری دقیق و کاربردی، قابلیت ارسال و دریافت فکس، کیفیت صدای فوق‌العاده بالا و... فراهم می کند.