عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان: نظارت‌ها را بر اماکن و مراکز گسترش خواهیم داد، اما این از مسئولیت مردم نمی‌کاهد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس عادل مقدس گفت: با افزایش نظارت بر اماکن و مراکز تلاش خواهیم کرد تا بخشی از عوامل مرتبط با گسترش بیماری را کنترل کنیم اما این موضوع وظیفه مردم را که در واقع بیشترین نقش را در کنترل بیماری دارند کاهش نخواهد داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: عده‌ای گمان می‌کنند که تنها با افزایش فعالیت و تلاش کارشناسان شبکه بهداشت و درمان همه چیز به حال عادی بر خواهد گشت، اما این موضوع را فراموش کرده‌اند که عمده دلایل ابتلا به بیماری در نتیجه انجام مراسمات دورهمی و خانوادگی، عدم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است که این موضوع مستقیماً به عموم مردم مربوط می‌شود.
مهندس مقدس تاکید کرد: پرسنل شبکه بهداشت و درمان تنگستان به صورت تمام وقت در حال جانفشانی هستند اما جامعه فراموش کرده است که یک دست صدا ندارد و اگر حمایت و همراهی مردم نباشد شاهد هیچ‌گونه اتفاق مثبت و امیدوارکننده‌ای نخواهیم بود.
مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان بیان داشت: سوال ما از جامعه این است که آیا باید یکی از اعضای یک خانواده بر اثر بیماری فوت کند و یا مشقت حاصل از ابتلا به بیماری را تحمل کند تا به این باور برسد که بیماری وجود دارد، هرچند هنوز هستند عده زیادی از مردم که به باور وجود بیماری نرسیده‌اند و این موضوع بسیار دردناک است.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰