عمومی | پژوهشکده بیمه

کتاب « شِیرپوینت و کاربردهای آن در صنعت بیمه » توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، شِیرپوینت یک بستر همکاری موثر برای کسب‌و‌کارهای گسترده در سراسر دنیا است که از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به تسهیل همکاری، مدیریت اسناد، به‌اشتراک‌گذاری اسناد و خدمات اینترنتی اشاره کرد. براساس گزارش سالانه مجله فرچون، در سال ۲۰۲۰، ۸۵درصد از شرکت‌هایی که از نظر میزان درآمدزایی در رتبه ۵۰۰ شرکت برتر آمریکا بوده‌اند، از این بستر نرم‌افزاری استفاده کرده‌اند.
با توجه به اهمیت این موضوع، کتاب « شِیرپوینت و کاربردهای آن در صنعت بیمه »، با هدف آموزش نحوه کار با فناوری شِیرپوینت، توسط دکتر مهناز منطقی‌پور راهبر میز داده‌کاوی پژوهشکده بیمه و مهندس وحید قربانی مشاور میز داده کاوی پژوهشکده بیمه تالیف و توسط پژوهشکده بیمه منتشر شده است. در این کتاب به منظور تعاملات ساده‌ترِ درون و برون سازمانی، ضمن معرفی شِیرپوینت، نحوه پیاده‌سازی آن به صورت گام به گام آموزش داده شده و علاوه بر آن کاربردهای این نرم‌افزار در صنعت بیمه مرور می‌شود.
کتاب حاضر در شش فصل تهیه و تنظیم شده است. در ابتدای کتاب اصطلاحات به کار گرفته شده در متن، در جدولی تحت عنوان راهنمای واژگان ذکر گردیده و فصول اول تا ششم آن به ترتیب به «معرفی شِیرپوینت و کاربردهای آن در صنعت بیمه»، «پیاده‌سازی چارچوب شِیرپوینت»، «نرم‌افزار شِیرپوینت دیزاینر»، «پیاده‌سازی سامانه اتوماسیون اداری مبتنی بر شِیرپوینت»، «ایجاد ویو» و «مراحل طراحی گردش کار»، اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان برای خرید کتاب « شِیرپوینت و کاربردهای آن در صنعت بیمه »، می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک ۴۳ مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۰۶۳ داخلی ۶۶۶ تماس حاصل فرمایند.
ضمناُ خرید این کتاب از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب پژوهشکده بیمه به نشانی http://bookstore.irc.ac.ir/ امکان‌پذیر است.