عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

آیین اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت امام رضا (ع) و جشن میلاد در دانشگاه

آیین اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت امام رضا (ع) و جشن میلاد در دانشگاه

مقارن با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آیین اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا (ع) روز سه شنبه اول تیرماه  ۱۴۰۰ در دانشگاه برگزار شد .
در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و در محل مقابل مسجد الشهدای دانشگاه برگزار شد، اعضای هیات رییسه و جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند. در این مراسم، ابتدا آیاتی از قران مجید و سپس صلوات خاصه امام هشتم شیعیان تلاوت شد.

سپس دکتر ذاکری (رییس دانشگاه)، در سخنان کوتاهی ضمن تهنیت دهه کرامت و زادروز حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، پیروزی مردم عزیز کشورمان و برگزاری پرشور انتخابات ۱۴۰۰ را تبریک گفت. وی افزود: ما افتخار می کنیم که میزبان یکی از ائمه معصومین در کشورمان هستیم و حرم ثامن الحجج در کشور ماست و در کنارش افتخار این را نیز در دانشگاه علم و صنعت ایران داریم که کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاهمان مزین به نام حضرت امام رضا (ع) است و خوشحالیم که هر ساله برنامه ویژه ای را در این مناسبت در دانشگاه شاهد هستیم.
مقارن با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آیین اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا (ع) روز سه شنبه اول تیرماه  ۱۴۰۰ در دانشگاه برگزار شد.

در ادامه این مراسم، دکتر معینی (رییس دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت) به بیان خاطره کوتاهی در خصوص کرامت حضرت رضا علیه السلام پرداخت. سپس با حضور نمایندگانی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، پرچم های مزین به نام امام رضا (ع)، پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم دانشگاه علم و صنعت ایران به اهتزاز درآمد.
پخش نقاره زنی و مداحی میلاد امام هشتم و پذیرایی، خاتمه بخش این مراسم ویژه بود.