عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

برگزاری جشن و مسابقه به مناسبت دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

برگزاری جشن و مسابقه به مناسبت دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس مراسم جشن میلاد شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) امام مهربانی با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه، روابط عمومی و پشتیبانی مرکز در روز میلاد آن امام همام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شیوع بیماری کووید ۱۹ در میدان آموزش مرکز سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ با حضور رییس، معاونین پژوهش و فناوری، پشتیبانی و برنامه ریزی، روسای ادارات ستاد مرکز و پرسنل مرکز  خواهران و برادران گرامی برگزار شد.
ابتدا این مراسم با تلاوت کلامی چند از کلام ا... مجید آغاز و در ادامه حاج آقا موسوی به ایراد سخن پرداختند. ایشان پیرامون پیروی از ائمه اطهار و معصومین اشاراتی را داشتند همچنین درباره کریمه و کریم اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) صحبت نمودند.وی گفت از معانی کرامت عزت نفس است و یکی از آثار این عزتمندی و کرامات را انتخابات اخیر ریاست جمهوری و حضور پرشور و مشارکت بالای آحاد مردم مسلمان انقلابی ایران دانست و اذعان نمود در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه ی بی نظیر و برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزوده شد.
آن مقام مسئول در پایان در مورد تقواپیشگی و آثار آن و اینکه افراد با تقوا هرگز به خود، خانواده و اجتماع آسیب نخواهند زد سخنانی را ایراد کرد.
لازم به ذکر است به همت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی مسابقه دهه کرامت طراحی و برای شرکت کلیه کارکنان در ستاد مرکز و ایستگاه های تابعه نیز برگزار گردید، که از بین ۴۴ نفر شرکت کننده به ۵ نفر از آنان به قید قرعه و به مناسبت روز میلاد و خجسته ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) هدایایی با حضور رییس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاون پژوهش و فناوری مرکز به برندگان اعطاء شد.
پایان بخش این مراسم معنوی مولودخوانی و مدیحه‌سرایی ذاکر اهل‌ بیت عصمت و طهارت برادر ارجمند رییس آبخوانداری کوثر فسا مجتبی پاکپرور بود، که با صدای دلنشین و روح نوازی خاص همه حضار را به فیض کامل رساند. در پایان این خبر ضمن آرزوی سلامتی صاحب و مولایمان حضرت ولی عصر (عج) و همه دوستداران و محبین اهل بیت از خداوند متعال می خواهیم که هر جه زودتر این بیماری ریشه کن شده و همه جهانیان به برکت این روز عزیز به آرامش خاطر برسند. انشاالله