عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

حضور ۸۸ تیم فعال در اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی که در خردادماه سال جاری اجرا شده است ۸۸ تیم فعال در استان در اجرای این طرح فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، علیرضا نوروزیان با اعلام این خبر گفت: در اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی ۲۸ تیم در بجنورد، ۸ تیم در رازوجرگلان، ۱۸ تیم در شیروان، ۵ تیم در جاجرم، ۴ تیم در گرمه، ۱۷ تیم در مانه و سملقان و ۸ تیم در فاروج فعال هستند.
وی با بیان این که ۱۸۴ نیروی داوطلب فعال بسیجی و هلال احمر در تیم ها حضور دارند، گفت: در بجنورد ۵۶، در رازوجرگلان  ۲۴، در شیروان ۲۷، در جاجرم ۲، در گرمه ۲۲، در مانه و سملقان ۲۸، در فاروج ۲۷ داوطلب فعال حضور دارد.
نوروزیان با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد: یکی از اقدامات در اجرای این طرح، تکمیل چک لیست درخصوص میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، میزان استفاده از ماسک از سوی خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان و نظارت بر نحوه صحیح تهویه است که در خردادماه ۴ هزار و ۴۹۲ چک لیست تهیه شد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از تکمیل چک لیست توسط نیروهای داوطلب، تحویل بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی می شود و بازرسین با توجه به اطلاعات ثبت شده برخوردهای لازم را انجام می دهند.