عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان مبادله شد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه در نشستی با حضور دکتر نقوی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان به همراه معاونین مرکز و هیات رئیسه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و روسای پژوهشکده‌های علوم محیطی و انرژی تفاهم‌نامه همکاری مبادله شد.

دکتر سیوندی پور رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه اظهار داشت: در این نشست، راه‌های گسترش همکاری‌ها در زمینه مدیریت منابع آب، استفاده از انرژی‌های نو و تجدید پذیر در حوزه کشاورزی، کنترل آفات و بیماری‌ها، استفاده از علوم سنجش از راه دور در ارزیابی اراضی کشاورزی استان، بررسی وضعیت تنش‌های محیطی ازجمله خشکی و شوری و تاثیر آن بر وضعیت کشاورزی استان، موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی مهم‌ترین دستاوردهای این جلسه را عقد تفاهم‌نامه مشترک، تصمیم بر برگزاری نشست‌های علمی مشترک، تاکید بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی، انتقال تجربیات و نیازهای مرکز به دانشگاه و بالعکس و همکاری در زمینه‌های مختلف علوم کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد.

در پایان نشست،  مدیران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان، از بخش‌های مختلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ازجمله مجموعه آزمایشگاه‌ها، گلخانه‌های تحقیقاتی دانشگاه و مزارع تحقیقاتی بازدید به عمل آوردند.