عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

فوت ۱ بیمار فسایی مبتلا به کرونا و شناسایی ۴۷ بیمار جدید فقط طی ۷۲ ساعت گذشته

با فوت ۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۷۲ ساعت گذشته ، تعداد جانباختگان این بیماری در شهرستان فسا به ۲۴۴ نفر رسید که ۷۰ نفر از همشهریان در سال۱۴۰۰ جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند .

به گزارش وب دا فسا؛ تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰به ۱۴۵۲۶ نفر رسیده است که از این تعداد، تاکنون ۱۴۲۴۲بیمار بهبودی قطعی یافتند .

۳۵۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در سال ۱۴۰۰ شناسایی شده اند .

با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته، مراقب سالمندان، کودکان و بیماران با مشکلات زمینه ای و مادران باردار باشیم .

با توجه به شیوع ویروس جهش یافته و روند صعودی بیماری در استان های جنوبی از پارک نشینی و تفریح در اماکن شلوغ خودداری نمایید.

رنگ شهرستان زرد و خطر متوسط می باشد و این تغییر وضعیت، شکننده و حفظ آن به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم بستگی دارد . درخواست می گردد از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری میهمانی و دورهمی خانوادگی خودداری نمایید.

دربعضی شهرستان‌های قرمز کشور، سویه‌های کرونای هندی و آفریقای جنوبی در حال انتشار است. مراقبت جدی و پرهیز از اجتماعات به خصوص در فضای بسته، ضروری است.

افرادی که دارای بیماریهای زمینه ای مثل فشار خون، بیماریهای قلبی، دیابت و بیماری کلیوی و ... می باشند و گروههای پرخطر از جمله زنان باردار، سالمندان و کودکان، در صورت بروز علایم شبیه سرماخوردگی یا حساسیت حتما به پزشک خانواده یا درمانگاه ویژه کرونا واقع در سالن کوثر مراجعه نمایند .

اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود .