عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مردم در شجره طیبه انقلاب شانه خالی نمی کنند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح امروز نشست وبیناری هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین و جمعی از مدیران به صورت حضوری و همچنین مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی به صورت ارتباط تصویری با محوریت «مدیریت بهینه هزینه ها و افزایش درآمد ها» برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی، مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره توبه، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر خشم دشمن را به همراه داشته و بنا بر فرموده خداوند در قرآن اگر کسی کاری انجام دهد و دشمن را به خشم بیاورد ، این عمل نزد خداوند جزو عمل صالح به حساب می آید.
وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۸ خردادماه، افزود: علیرغم دشواری های معیشتی، فشارهای داخلی و خارجی، شیوع فراگیر کرونا و واهمه مردم از حضور در اجتماع و همچنین تعلل در فرایند رای گیری، مردم حماسه ای کم نظیر خلق کردند.
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به حضور ۴۸ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رقم خوردن مشارکت در این سطح در شرایط کنونی بسیار عالی بود و می توان گفت مردم در انتخابات اخیر سنگ تمام گذاشتند.
مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تجارب متعدد رئیس جمهور منتخب مردم، خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی دارای پست مدیریتی نظیر قوه قضائیه بوده و اکنون وظیفه همه هست تا کمک کنند تا خدمت به مردم محقق شود.