عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

مراسم معارفه رییس جدید دانشکده مهندسی عمران برگزار شد

مراسم معارفه رییس جدید دانشکده مهندسی عمران برگزار شد

مراسم معارفه رییس جدید دانشکده مهندسی عمران و تجلیل از خدمات رییس پیشین آن، چهارشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این مراسم، که با حضور دکتر صدر (مشاور عالی رییس و مدیر کل حوزه ریاست)، اعضای شورای آموزشی و پژوهشی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی عمران در محل این دانشکده برگزار شد، دکتر محسنعلی شایانفر به عنوان رییس جدید دانشکده مهندسی عمران، معرفی و با اهدای لوح و هدایایی از خدمات دکتر قدرتی امیری (رییس پیشین دانشکده) تقدیر شد.
در این مراسم ابتدا دکتر صدر (مشاور عالی رییس و مدیر کل حوزه ریاست)، در سخنانی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران را یکی از پرافتخارترین مراکز آموزشی و پژوهشی در زمینه های تخصصی عمران در کشور عنوان کرد که علاوه بر برخورداری از اعضای هیات علمی برجسته و چندین استاد نمونه کشوری، در طراحی و مشاوره پروژه های بزرگ صنعتی متعدد در داخل و نیز خارج از کشور نقش آفرین بوده است.
دکتر صدر ضمن قدردانی از زحمات دکتر قدرتی امیری، برای دکتر شایانفر در مدیریت دانشکده آرزوی موفقیت کرد.
پس از آن دکتر قدرتی امیری (رییس سابق دانشکده مهندسی عمران)، از اینکه ساختمان جدید دانشکده مهندسی عمران با ساختار جدید و در شان دانشکده، تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفته اظهار خشنودی کرد و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود و روند فعالیت ها و موفقیت های دانشکده در مدت ریاست خود، از برگزاری موفق دوره های نظام مهندسی به عنوان بخشی از موفقیت های این دانشکده نام برد. وی نیز برای دکتر شایانفر توفیق در انجام امور محوله آرزو کرد.
در ادامه دکتر شایانفر (رییس جدید دانشکده مهندسی عمران)، با تقدیر از زحمات دکتر قدرتی امیری طی دو دوره ریاست دانشکده مهندسی عمران، بر لزوم تداوم همدلی، همراهی و استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری های دانشکده تاکید کرد.

سپس تعدادی از اعضای هیات علمی حاضر در جلسه، ضمن تشکر از خدمات رییس سابق دانشکده به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه دانشکده مهندسی عمران پرداختند.





اهدای لوح و هدایا به رسم یادبود و تجلیل از خدمات رییس سابق دانشکده مهندسی عمران پایان بخش این مراسم بود.