عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی سرپرستاران به روش آسکی در بیمارستان مسیح دانشوری



آزمون صلاحیت بالینی سرپرستاران در راستای برقراری استانداردهای اعتباربخشی به روش آسکی در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری، این آزمون صلاحیت بالینی در راستای برنامه عملیاتی دفتر پرستاری برای توانمند سازی رده های مدیریتی پرستاری و برقراری استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان برگزار شد.

شمسی نصیری سوپروایزر آموزشی مرکز  خاطرنشان کرد: آزمون مذکور با توجه به اهداف اختصاصی دفتر پرستاری تدوین شده و در این آزمون مدیریت و رهبری، حقوق گیرنده خدمت، مراقبت و درمان، سنجه های کنترل عفونت و همچنین دو مهارت HIS و اتوماسیون طبق راهنمای اعتباربخشی بیمارستانها در سرپرستاران مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گفته وی آزمون مذکور در شش ایستگاه برنامه ریزی شد که در هر ایستگاه با توجه به محورهای مورد ارزیابی با استفاده از چک لیست، سناریو و پرسشنامه های مربوطه سرپرستاران مورد سنجش قرار گرفتند.

شمسی نصیری یادآور شد: در مرحله بعد پس از اعلام نتایج آزمون؛ پس از یک ماه، عملکرد مدیریتی هر سرپرستار با استفاده از چک لیست های مصوب در بخش به صورت عملی توسط گروههای مختلف ارزیاب داخلی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت .

براساس این گزارش آزمون مذکور با همکاری و هماهنگی دفتر پرستاری و دفتر اعتباربخشی، معاونت آموزشی و مدیریت بیمارستان صورت گرفت.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع