عمومی | موسسه آموزش عالی تابناک

کانال رسمی اطلاع رسانی دانشگاه تابناک در شبکه پیام رسان ملی سروش راه اندازی شد

در راستای تکریم از ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب و نیز ایجاد تعامل بین دانشگاهیان دانشگاه و با هدف حمایت از پیام ‌رسان‌های داخلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر حمایت و ارج نهادن به تولیدات ملی و دانشمندان و نخبگان ایرانی و همچنین حضور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در پیام ‌رسان «سروش» راه‌اندازی شده است. از ویژگی های این کانال تعاملی بودن آن است که امکان ارسال پیام از طرف اعضا به کانال را ممکن می کند.

علاقمندان می توانند از این پس اخبار دانشگاه را نیز در شبکه ی پیام رسان ملی سروش به آدرس ( https://sapp.ir/tabnak.lamerd ) مشاهده نمایند.

سروش یک نرم‌افزار بومی است که با تلاش متخصصان نخبه ایرانی طراحی شده و دارای قابلیت‌ های نرم ‌افزارهای مشابه خارجی است. پیام رسان سروش دارای قابلیت‌های متعدد مانند ارسال پیام متنی، ارسال پیام صوتی، ارسال عکس و فیلم، ارسال فایل‌های مختلف، تشکیل گروه، ایجاد کانال‌های عمومی متعدد و غیره است. نرم‎افزار سروش دارای نسخه‌های اندروید، ios  و دسکتاپ  است.

گفتنی است که راه‌های ارتباطی پیشین برای اطلاع از اخبار دانشگاه تابناک همانند گذشته به قوت خود باقی است.

جهت عضویت در کانال رسمی اطلاع رسانی دانشگاه تابناک، ​​می‌توانید برای دریافت و نصب نرم افزار پیام رسان سروش از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام نموده و یا عبارت “ سروش” را به سامانه ۱۰۰۰۶۳۰۰ ارسال فرمایید. لینک نصب نرم افزار برای اندروید و IOS برای شما ارسال خواهد شد.