به مناسبت بزرگداشت هفته جهادکشاورزی مشتاقان بروزرسانی دانش روابط عمومی در وزارت جهاد کشاورزی؛ پای درسهای راهبردی نشستند. هر همکار سازمانی یک روابط عمومی می تواند باشد.
به مناسبت بزرگداشت هفته جهادکشاورزی مشتاقان بروزرسانی دانش روابط عمومی در وزارت جهاد کشاورزی؛ پای درسهای راهبردی نشستند.
هر همکار سازمانی یک روابط عمومی می تواند باشد.
کارگاه آموزشی تخصصی استانداردهای جهانی روابط عمومی هوشمند، طی دو روز به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی به صورت وبینار سراسری با محوریت و میزبانی سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس کارگاه آموزشی تخصصی استاندارد های جهانی روابط عمومی هوشمند در تاریخ ۲۶ خرداد ماه ساعت از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ به صورت ویدئو کنفرانس جهت شرکت کلیه علاقه مندان برگزار گردید.
لازم به ذکر است مدرس کارگاه فوق الذکر
دکتر حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان روابط عمومی و مدیریت برند برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی Esco در ایران
می باشد.
این کارگاه آموزشی با حضور بیش از ۸۰ نفر از مدیران روابط عمومی و کارشناسان این حوزه در سراسر کشور با تدریس متخصص این علم با مطالبی از قبیل: عملکرد روابط عمومی باید طوری باشد که جایگاه تاثیرگذار خود را نشان دهد، یعنی برای رفع مشکلات سازمان از مشاوره های روابط عمومی استفاده کنند.
وی با اشاره به ضرورت مشکل گشایی روابط عمومی در مسایل مختلف سازمان، افزود: باید مدیر روابط عمومی با نگرش، شخصیت، منش و عملکرد خود فضایی را به وجود آورد که ضمن اعتماد در رفع مشکلات از وی کمک بگیرند.
وی در این کارگاه ادامه داد: روابط عمومی ها باید اثربخش باشند، گفت: اعتماد آفرینی، هم افزایی، شفافیت آفرینی، فرصت آفرینی، ایجاد رضایت، فکر آفرینی و تحرک آفرینی از جمله ویژگی های یک روابط عمومی موثر است. در پایان وی هر همکار سازمانی را یک روابط عمومی تاثیر گزار دانست و بیان داشت، روابط عمومی ها باید هوشمند، بروز و دقیق باشند و صرفا به گزارش و اخبار اکتفا نکنند, بلکه در راستای عملکرد هوشمندانه اقدام نمایند و مورد تعالی سازمان و رییس دستگاه باشند. این مسئله بایستی به جد در همه سازمان ها نهادینه شود، تا برونداد و خروجی های مطلوبی را در پی داشته باشد.